måndag 5 november 2012

Tårta med mjölkchoklad och hallonmousse

Jag tycket att det är så roligt att hela familjen är engagerade i tårtor, smakkombinationer och hur de vill ha sina tårtor =)
När min stora pojke fyllde år önskade han dig en tårta med vaniljbottnar, mjölkchoklad fluff och hallonmousse, en vanlig med god kombination. Och han ville också ha lätta, luftiga bottnar.
Så jag gjorde lika delar tårtbotten den här gången.

Tårtan består av:
"Lika delar" Vaniljbottnar
Mjölkchokladfluff
Hallonmousse

Den är dekorerad med:Ahlgrensbilarfluff &
strössel







6 kommentarer:

  1. Ser löjligt god ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan jag säga att den oxå var ;)
      Kombinationen av hallon och choklad är oslagbar!

      Radera
  2. Så fint dekorerat:) Och fyllningen!! MUMS säger jag bara;D

    SvaraRadera
  3. Har oxå velat använda sån spritsteknik men aldrig kommit dig,din blev ursnygg och smaskig kombination.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...