söndag 4 november 2012

Cupcakes i presentbox

Panduro Hobby är en av mina favoritaffärer och jag kan erkänna att jag har spenderat många 1000 kr på pyssel därifrån.
När jag var yngre gjorde jag smycken, och när jag var mammaledig sydde jag Tilda dockor. och nu så köper jag mitt färgade Sockerpasta där.

Så när jag fick möjligheten att prova materialsatser för Cupcakes och Macaroons från Panduro Hobby så blev jag himla glad, för dem hade jag inte hunnit prova ännu.
Så nu kommer jag i ett par inlägg att testa att baka cupcakes och macaroons från Panduro, förpacka dem fint i presentboxarna och visa er =)

Först ut är Cupcakes som är gjorda med en bakmix för cupcakes, bara att tillsätta ägg och smör.

Jag har tagit  250 gram pulvermix, 125 gram ägg och 125 gram smör och det räckte till 15 cupcakes.

Eftersom Oktober månad var en rosa månad så passade det extra fint med rosa dekorationer och en rosa presentbox =)

Vad tycker ni?





3 kommentarer:

  1. Men vilken supersöt box! Perfekt som gå-bort-present!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det Astrid!
      Det ryms 4 cuppisar i varje box så det är precis lagomt :)

      Radera
  2. Men åååh, fantastiskt vackert! Dessa kommer det deffinitivt att investeras i, tack för tipset! ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...