lördag 20 oktober 2012

Doptårta

Jag har sett att många amerikanska bakbloggare gör fina bebisar i stora blommor, och ville ju så klart prova  själv så snart jag fick möjligheten!
Så när ett par vänner skulle provsmaka bröllopstårta kombinationer så passade jag på att göra en dopinspirerad tårta för att samtidigt fira att de fått en minis =)

Det är helt otroligt vad dessa bebisar blir fina, jag älskar den lilla, superdetaljerade, bebisen. Den ser så sjukt äkta ut 








Vill du se bilderna lite i förväg så är du välkommen till min sida på Facebook, där lägger jag ut bilderna innan jag publicerar inlägg här =)


6 kommentarer:

  1. Oj vilket hantverk! Du är grym på det där!Bäbisen är fantastisk och liggandes i ett blad, sagolikt:)

    SvaraRadera
  2. Jättevackert Nellie, grymt duktig du är! :)

    SvaraRadera
  3. Jättefin blev den,och håller med,bebisen blir så verklighetstrogen och den vill man ju inte äta upp.

    SvaraRadera
  4. Jag letar just nu efter en söt bebis till att ha på min doptårta och denna va ju super fin, måste fråga har du gjort den själv?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ninni: jag gör bebisen i en silikonform och målar den sedan.
      Så mkt "fusk" är det ;)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...