tisdag 23 oktober 2012

Cupcake toppers till bröllop

Visst är det snyggt med spritsade och dekorerade cupcakes, men ibland vill man ha stilrena och eleganta cuppisar och då kan ett alternativ vara att man gör en cupcake topper som man dekorerar. 
Sedan spritsar man en klick frosting på sina cupcales och sen lägger man på toppern =)

De här cupcake dekorationerna gjorde jag till en kollegas bröllopscupcakes i augusti.
Allt förutom pärlorna (som är dekorationsströssel) är gjorda i sockerpasta =)

Vad tycks?







4 kommentarer:

  1. Na var det utroooolig lenge siden jeg var innom bloggen din. Du lager jo altsa sa mye spennende og vakkert! Jeg har fatt i oppdrag a lage bryllupskake til min venninnes bryllup neste sommer sa jeg holder pa a soke etter inspirasjon... har du noen tips?

    SvaraRadera
  2. Såå fina! Vore kul att se hur de gjorde sig på cupcaken!

    SvaraRadera
  3. Vilken jätte mysig blogg du har! Jag har precis börjat att blogga om tårtor och go fika. Du får gärna lägga till min på din blogglista, du ligger redan på min:) Mvh Sandra
    sandrastartor.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. sandrastartor.blogspot.se ska det ju vara:)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...