måndag 9 juli 2012

Vinnaren av den fina brödrosten

Då var det dags att utse vinnaren av den fina Chilli Toaster

Jag har nu läst igenom alla bidragen och helst skulle vilja ha ett 10-tal brödrostar till er, men jag har bara en att lotta ut och den kommentar som fångade min uppmärksamhet lite extra var Annikas, hon rimmade en liten motivering som löd så här:


Visst, min 50-tals brödrost är kul,
häftig, men egentligen ganska ful!
Ärvd och kasserad av mormor för länge sén,
jag och frukostmackan behöver en ny bästa vän!


GRATTIS Annika!
Snart kan du kasta mormors gamla brödrost =)



Och ni andra, glöm inte att baka, fota och maila fotot till OBH Nordica senaste 15/7 för att vara med i utlottningen av en Herkules Köksassistent!

Mer detaljer om den tävlingen hittar du HÄR!

Hercules kitchen machine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...