tisdag 26 juni 2012

Nu är det tävling igen!

Då tycker jag att det är dags att dra igång ännu en tävling här på bloggen, och vad sägs om den snygga brödrosten Chilli Roaster från OBH Nordica som är den klassiska bröllopspresenten i dessa bröllopstider =)

Lite info om Brödrosten:
Chili Roaster är en 2-skivig brödrost i röd metallic som ingår i OBH Nordicas Chilli serie.
Den har värmeisolererade långsidor - Safe touch - som gör att du, eller barnen, inte bränner er på den. Steglös inställning och automatisk centrering av brödskivorna - för både tjocka och tunna skivor. Även lämplig för rostning av bagels etc.
Rekommenderad cirka pris är 595:- och den kan bli din om du följer stegen här nere =)



För att vara med och tävla så ska du:
  1. Gå in på OBH Nordica och hitta det du skulle önska dig i bröllopspresent och skriv det i en kommentar till mig.
    OCH
  2. Skriv en motivering till varför just du ska få den snygga Chili Roaster!
Tävlingen börjar nu och avslutas 8 juli klockan 23:59 


Ps. DU missar väl inte fototävlingen som pågår fram till 15 juli där du kan vinna köksassistenten Herkules värd 3595:-!?


Följ gärna Sockertussen på Facebook för att inte missa dragningen!



55 kommentarer:

  1. Är gärna med och tävlar.
    Om jag både får drömma om att gifta mig med min älskling och får önska bröllopspresent så väljer jag Foot Spa Infra Heat, fötterna får ju utstå så mycket! http://www.obhnordica.se/fotbad---spaprodukter-100.aspx?ProductID=PROD564

    Chili Roaster är av rätta sorten
    tänder på designen & faller för komforten!
    Aldrig ägt en egen rostare otroligt nog
    trots att jag till rostat är allt annat än avog.
    Het som chili är min önskan att jag i min post
    snart hittar denna fantastiskt läckra brödrost!

    Hälsningar
    Elisabet A.
    in_cava_vita@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. http://www.obhnordica.se/massageprodukter-102.aspx?ProductID=PROD569
    En skön massagedyna för min trötta rygg och onda axel skulle jag vilja ha...
    Den Snygga Chili Roastern skulle passa fint i mitt kök och rostat bröd är så gott!

    SvaraRadera
  3. jag hade velat ha Chilli Stick mixer som min bröllopspresent, bara för att den följer det röda temat. I 25 års present så fick jag mig den röda elvispen av OBH, och den matchar vår kaffekokare i köket, så varför jag skulle vilja vinna brödrosten är för att den kommer smälta in i vårt röda kök :)

    SvaraRadera
  4. Jag skulle önska mig en Chilli Waffle Maker i bröllopspresent utan tvekan!

    Hur underbart skulle det inte få vara att
    kunna grädda våfflor till frukost och avnjuta dessa härliga hjärtformade skapelser med mannen i sitt liv?

    SvaraRadera
  5. Jag skulle önska mig en Chili Pro 2000 eftersom en matberedare skulle vara så kul att ha :) Det finns många, många recept jag sett och skulle velat laga, men när jag provat något har det inte blivit lika bra resultat med stavmixern.

    Jag skulle vilja vinna Chili Roaster för jag älskar rostat bröd. Det skulle bara helt enkelt vara kul att vinna en brödrost. Den är fin, röd (en favoritfärg) och säkert mycket bra!

    SvaraRadera
  6. Min matberedare är egentligen inte särskilt gammal men jag litar inte på den. Kör man lite för länge börjar det lukta bränt och jag står oroligt bredvid den illaluktande apparaten. En Food Processor Gourmet 1500 chilli red vore en väldigt bra present.
    Vår brödrost är en intressant sak som kräver ett säkert avstånd till barnen. För det första blir den tokhet så det knappt går att röra den. Dessutom har den börjat falla sönder så det är väl en tidsfråga innan den hamnar i el-återvinningen. En ny brödrost som dessutom är riktigt snygg vore en skänk från ovan!

    SvaraRadera
  7. Om jag skulle gifta mig skulle jag vilja ha en hårtork. För just nu är min sönder och behöver en helt ny och bra. http://www.obhnordica.se/h%C3%A5rtorkar-82.aspx?ProductID=PROD750

    Jag vill ha den här brödrosten för designen ser väldigt fin och enkel. Jag älskar rostade mackor, jag lever med rostade mackor, det är min vanliga frukost.

    SvaraRadera
  8. åh jag är gärna med och tävlar! Älskar deras chili-kollektion, för det piggar upp alla kök! Vi har sambons gamla brödrost som tar upp halva köksbordet, så en sån här liten smidig, och snygg detalj dessutom, brödrost skulle verkligen vara toppen att ha. Då slipper man plocka undan den, den är ju så snygg så den kan sta framme :) .


    En av mina favoritprodukter är Style vac! http://www.obhnordica.se/dammsugare-107.aspx?ProductID=PROD781 också en snyggning som kan stå framme och dra åt sig blickarna. Vi har hund, så en handdammsugare att dammsuga soffan och mindre mattor med är ju smidigt :) . Så den skulle jag önska mig i bröllopspresent om den dagen kommer :).


    Håller tummarna,
    Kram Nathalié

    SvaraRadera
  9. Vår älskade gamla brödrost har nu brunnit, och en ny som känns rätt har vi ännu inte funnit. Vi vill börja vår dag med en frukost fylld av kärlek & glöd, därför passar oss denna Chili Roaster som är romantiskt röd!
    Anna Jonsson
    hillabacken@spray.se
    (gillar sockertussen på FB)

    SvaraRadera
  10. Hejsan! Min favorit just nu är råsaftscentrifugen/juicepressen http://www.obhnordica.se/juicepressar/-råsaftcentrifuger-69.aspx. Tänk att kunna göra sina egna goda, färskpressade juicer och slippa betala massor för dem när man köper dem ute.
    Vad gäller brödrosten så borde vi låta vår nuvarande pensioneras. Den har tjänstgjört i 25 år och börjar nu bli både trött och sliten. Jag älskar OBH Nordicas Chili-serie och skulle bli jätteglad om jag vann en sådan brödrost.

    marianne eriksson
    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  11. Hej! Jag skulle önska mig en Björn Axén Volumizer i bröllopspresent så att jag kunde vara snygg även efter bröllopet :).
    Min pojkvän och jag tycker jättemycket om rostat bröd och eftersom han äter ALLT med stark chilisås - kanske förutom cupcakes och macarons men jag är inte helt säker på det - så skulle han garanterat bli jätteglad varje morgon han såg brödrosten stå på köksbordet.
    krisztina_bojt@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Hej! Jag skulle önska mig en Björn Axén Volumaster så att jag kan vara snygg även efter bröllopet :).
    Min pojkvän och jag älskar rostat bröd och eftersom han äter ALLT med stark chilisås - kanske inte cupcakes och macarons, men jag är inte helt säker på det - så skulle han vara extra glad på morgnarna att se det på köksbordet, och jag skulle vara glad att han är glad :).
    Kram, Krisztina
    krisztina_bojt@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

      Radera
  13. Om jag någonsin gifter mig så skulle jag absolut önska mig en juicepress i bröllopspresent!
    Både jag och sambon tycker om att experimentera och har lyckats göra egen saft som var värd mer än en high five :)

    Motivering till varför jag bör vinna är att den söta, gamla brödrosten som gör fina Musse Pigg-avtryck och spelar en liten söt ton när mackorna är klara, sjunger på sin sista vers! Numer låter det som när ett batteri nästan är slut så det är inte längre en söt ton....

    SvaraRadera
  14. Ohhh, jag skulle verkligen önska mig ett knivset i bröllopspresent, något smo man är för snål för att gå och köpa till sig själv. Oden knivset 3 delar skulle jag skriva på min önskelista.

    VI har en så ful brödrost just nu så vi rostar bara bröd när vi är ensamma, vågar inte visa den för gästerna:) Den tar fyra skivor vilket inte alls är ett måste då de hinner bli sega och kalla innan de hinner ätas upp. Vore kanon att få en ny och fräsch brödrost.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  15. Jag skulle bli glad om jag fick en SodaMaster. Bubblor i vattnet är vardagslyx!

    Brödrost är bland det första man köper när man flyttar hemmifrån.... Jag är 31 år och flyttade för 12 år sedan. Du förstår, att min lilla rost är väldigt gammal!

    Anna zizzy@spray.se

    SvaraRadera
  16. 1.Om jag skulle hitta mannen i mina drömmar o gifta mig skulle jag önska mig en "Hercules kitchen machine".
    2.Jag skulle behöva en ny snygg brörost eftersom jag köpte en fantastisk fin i bullig 50-tals-modell för några år sedan. Den hade fabriken dock glömt nåt papper i så det började ryka när det tog eld första gången jag skulle rosta. Jag gick tillbaka med rosten till affären o berättade vad som hänt skett o de gjorde en reklamation. Sedan hörde jag inget mer, men fick någon månad senare veta att företaget som gjort rosten gått i KK. Då letade jag fram min gamla rost o bestämde mig för att inte riskera att slänga ut pengar på saker igen bara för att de är snygga; det är viktigt att de också funkar... Det är jag övertygad om att vackra Chilli Roaster gör, för brukar kunna lita på OBH Nordica.
    Nu kommer jag att hålla tummarna tills det är avgjort!

    SvaraRadera
  17. Monika Gustavsson30 juni 2012 20:23

    Hej!

    Denna underbara maskin i färgen lila skulle jag önska: http://www.obhnordica.se/martello-581.aspx?ProductID=PROD154

    Vill vinna eftersom jag har gluten och inte kan använda hushållets brödrost. Det är tråkigt och jobbigt att rosta mitt bröd i ugnen. Vill vinna för det är jag värd!

    vh
    Mamma Monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  18. Jag skulle önska mig espressobryggaren Martello Capsule Espresso! Varför jag skulle vinna brödrosten, ja någonting bör man ju ha till när man serverar sin älskade espresso på säng!

    SvaraRadera
  19. Hej!
    Ja skulle önska mig en Chilli Juicer http://www.obhnordica.se/juicepressar/-r%C3%A5saftcentrifuger-69.aspx så att jag och min man kan njuta av färskpressad juice om morgnarna :)

    Chilli roaster brödröst hade passat perfekt in i mitt kök då jag redan har en Chilli kettle vattenkokare som jag är mycket nöjd med, både bra funktion samt snyggast färg! Med brödrosten i samma modell blir mitt kök komplett!

    SvaraRadera
  20. Jag hade önskat mig denna juicepress http://www.obhnordica.se/juicepressar/-r%C3%A5saftcentrifuger-69.aspx?ProductID=1737 så att jag och mannen kunnat njuta av färskpressad juice om morgnarna.

    Jag har en Chilli kettle vattenkokare samt Chilli waffle maker hemma så Chilli roaster hade verkligen passat perfekt i mitt kök, bra design och snygg färg, jag älskar chilli-serien!

    SvaraRadera
  21. Såklart en supreme Blender,den svarta, den är så grymt snygg, drömmer om denna jämt, så hade jag fått välja hade jag fått den i bröllopspresent!
    Mycket här i livet handlar om tur, o nja ja ska väll inte skryta om att jag är den som brukar ha tur så där överdriet ofta men min förkärlek till snygga köksmaskiner har blivit en drog för mig, så vore en ära för mig att sätt in tostern i min samling
    Julia Svensson juliasvensson91@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  23. Jag skulle helt klart välja en tryckkokare; en sån där bekväm sak jag alltid velat och och aldrig kommer att köpa! TÄNK vad många goda korta långkok man skulle kunna göra ;)

    http://www.obhnordica.se/tryckkokare-45.aspx?ProductID=PROD120

    Motivering: Brödrosten skulle jag vilja vinna till en engelsk vän som älskar "toast and tea" till frukost, men de har ingen brödrost på jobbet. Han skulle bli jättepoppis, det är jag säker på - det är nämligen två engelsmän till där som saknar sin vanliga frukost :)

    SvaraRadera
  24. Glömde!

    (Jag som valde tryckkokaren)

    Gillat på FB som Paola Al
    Mejladress: paola.allegrini@ymail.com

    SvaraRadera
  25. Jag skulle önska mig: http://www.obhnordica.se/chilli-114.aspx?ProductID=PROD620

    Jag ÄLSKAR rostat bröd! Det är en sådan lyx att på helgerna så rostar vi bröd och har massor av olika pålägg på. Den här brödrosten skulle vara så snygg i vårt kök. Köket är helt vitt så den här brödrosten skulle bli en snygg färgklick.

    SvaraRadera
  26. Något jag skulle önska mig är en Glassmaskin (http://www.obhnordica.se/glassmaskiner-941.aspx?ProductID=PROD663)

    I nuläget kan jag inte äta glass pga min diabetes. Med denna skulle även jag kunna njuta av en marängsviss, glasstårta eller varför inte jordgubbar med glass. Så enkelt för vissa att bara gröpa ur glassbyttan, men inte för mig.

    Med denna kan jag själv styra över sockerinnehållet och samtidigt låta mina barn leva lite mer nyttigt.

    SvaraRadera
  27. Supreme Blender, svart.

    Motivering: Min brödrost är kaputt så jag får äta mitt rostbröd rått!! Det är säkert inte nyttigt, eller?

    SvaraRadera
  28. Supreme Blender, Svart.

    Motivering: Min brödrost är kaputt så jag får äta mitt rostbröd rått. Det är säkert inte nyttigt, eller?

    SvaraRadera
  29. http://www.obhnordica.se/luftrenare---luftfuktare-110.aspx?ProductID=PROD786 en luftrenare skulle jag önska mig, för då får jag bättre luft här hemma och vem vill inte ha ett bra inomhusklimat? Jag kan nästan garantera att det inte blir dubbel köpt på bröllopet och det är ju toppen!

    En brödrost i snyggaste rött skulle göra min morgon fantastisk, skulle bli så glad av att se den stå där på bänken att jag verkligen tog mig tid att äta frukost!

    /Jessica Hellström
    jessica_hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Jag skulle önska mig denna snygga espressomaskin http://www.obhnordica.se/espresso-71.aspx?ProductID=PROD153
    Och skulle vilja vinna brödrosten därför att
    "Får jag ej frukost går det riktigt illa,
    För då blir jag en riktig "WifeZilla"
    Men med denna apparat kan jag va lugn o chilla
    Snygg o praktisk, ja hur kan man den inte gilla?
    Vacker att beskåda OCH den kan min hunger stilla!" :D
    anna.nastrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Skulle helt klart önska mig en glassmaskin! Eftersom jag har diabetes kan jag inte äta vad som helst när som helst. Andra kan plocka fram ett glasspaket och äta direkt. Medans jag måste planera och denna glassmaskin kan jag göra egen glass och vara med och äta jordgubbar med glass och bara njuta.

    SvaraRadera
  32. I bröllopspresent skulle jag önska mig en kaffekvarn, tänk vilka dofter på helgmornarna det sprider tillsammans - Nymalt kaffe med en http://www.obhnordica.se/kaffekvarnar-74.aspx?ProductID=PROD647 och nyrostat bröd med Chilin. Dessutom så använder vi sambons gamla brödrost idag, men den börjar sjunga på sista versen nu. Jag älskar att rosta mörkt finskt surdegsbröd, så gott! :)

    SvaraRadera
  33. Jag hade önskat mig den här: http://www.obhnordica.se/massageprodukter-102.aspx?ProductID=PROD694 Man orkar ju inte massera varandra hela tiden, även om det känns så på själva bröllopsdagen ;)

    Jag skulle vilja ha brödrosten eftersom jag inte har någon brödrost. Jag "rostar" istället i stekpannan, det funkar visserligen men en riktigt snygg brödrost vore ju roligare (och enklare)!

    // Kim
    kimsan_@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. 1. Jag skulle önska mig en Ice cream maker! Så himla smidigt att göra egen glass, bestämma smaker helt själv och kunna säga att det här har jag gjort :)
    2.Man vet inte att man saknar något för än det är borta. Och just nu saknar jag att vakna upp på morgonen och känna lukten av nyrostat bröd, en upplevelse jag faktiskt aldrig haft med min sambo. Han har åsikter om färgen, men det är ju ändå kärlekens färg hihi ;)

    SvaraRadera
  35. Kanske en annorlunda önskan, men jag hade blivit såå glad för en noppmaskin. Det är nog en av de bättre uppfinningarna som finns.

    Jag äger ingen brödrost för den förra brann upp. Därför är jag i stort behov av en ny het som chilli.

    Hälsningar/ Christine

    peterssonchristine@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Jag skulle önska mig en http://www.obhnordica.se/bakmaskiner-53.aspx?ProductID=2466 för då kunde jag och min lilla 3 åriga tjej njuta av nybakat varje morgon, även när det är arbete. Nu väcker hon mig klockan 8 på morgon under semester och vi bakar något gott till frukost tillsammans och vad hon njuter. Hon skulle nog blir lika glad av att se en röd brödrost, rosta vårat nybakta bröd. Trevlig sommar ineh@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Å jag skulle vilja ha en first kitchen kitchen machine den skulle underlätta massor här hemma.

    En chili roaster vore toppen att vinna då min mellan tös nyss fått diagnosen glutenintollerans och skulle behöva en egen brödrost! sen skadar det ju inte att den är vrålsnygg!

    // Mvh johanna mor.till.tre.sessor@gmail.com

    SvaraRadera
  38. Jag skulle önska mig den här;
    http://www.obhnordica.se/sm%C3%B6rg%C3%A5sgrillar-44.aspx?ProductID=PROD538
    En maskin att göra varma mackor med, eftersom att jag är helt såld på smält ost och bröd och, aa . . . det är bara sjukt gott helt enkelt så det skulle jag vilja ha =) Mina föräldrar har den maskinen nu, så vet ju att den fungerar också och är bra att använda vilket alltid är ett plus i kanten.
    Motivering: En bra anlening är ju att vi inte har någon brödrost, men om jag hade vunnit hade jag nog inte behållt den själv utan jag hade gett den till min kära moder som tack för allt hon har gjort för mig i samband med studenten och så vidare. Alla andra ska få kort, men tkr att hon om någon ska få något lite mer, och hon har pratat sjukt länge om att hon vill ha en brödrost så, varför inte!

    SvaraRadera
  39. 1. Jag skulle önska mig detta våffejärn http://www.obhnordica.se/matlagning-20.aspx?ProductID=PROD775 sätter färg på vardagen.

    2. När som helst så kommer jag att flytta hemmifrån och då får jag passa på att skaffa så många hemmasocker som möjligt. Och en brödrost kommer jag verkligen att behöva då jag alltid äter rostat bröd på morgonen. Det är en vana för mig som ingen kan ta ifrån.

    Kram

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Åh,underbar tävling!
    Jag skulle vilja önska mig http://www.obhnordica.se/bakmaskiner-53.aspx?ProductID=2466 - en riktigt härlig bakmaskin!

    Visst, min 50-tals brödrost är kul,
    häftig, men egentligen ganska ful!
    Ärvd och kasserad av mormor för länge sén,
    jag och frukostmackan behöver en ny bästa vän!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Jag är jätte gärna med och tävlar! :D Om jag skulle önska mig något till bröllopspresent så skulle det vara: http://www.obhnordica.se/köksmaskiner---matberedare-57.aspx?ProductID=PROD774 som är en bak maskin som är perfekt att ha när man ska göra bakelser till sin familj eller till alla kalas och släktträff (har enorm stor släkt) vilket är perfekt för mig hehe! :)

    Jag vill jätte gärna vinna brödrosten just för att jag ska studera i höst och ska flytta hemifrån så en brödrost är en livesafer för mig då jag älskar toasts! Jag äter rostade mackor till frukost och kvällsmål så jag måste definivt ha en när jag flyttar till ett eget i höst! Så det skulle betyda mycket för mig om jag vann brödrosten! :) Håller tummar och tår på att jag vinner! (a)

    Kram!

    Madeleine Eklund
    mejla_madde1@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Jag skulle önska mig en köksmaskin Hercules kitchen, hemlagade bullar och bröd skulle det bli därefter.
    Brödrosten vill jag vinna därför att har en röd smörgåsgrill i samma färg och brödrosten skulle matcha den. Dessutom är våran gamla brödrost över 15 år gammal.
    anle@hotmail.se

    SvaraRadera
  43. Jag är gärna med i tävlingen och om jag fick önska mig något i bröllops present så skulle det bli en bra kockkniv http://www.obhnordica.se/köksknivar-61.aspx?ProductID=1901

    Låter kanske konstigt att önska sig en kockkniv men det fattas alltid bra knivar i bestick lådan.

    Jag gärna skulle vilja vinna Chili Roaster för jag äger ingen brödrost alls och chili färgen är jätte snygg.

    Jag har gillat dig på din face book.

    anette meg carlsson

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  44. 1. Jag skulle önska mig en glassmaskin eftersom jag är en obotlig glassoman. Nu kan jag äntligen fá njuta av en egengjord och mer hälsosammare glass utan att behöva tänka pá kalori-bovarna :)
    http://www.obhnordica.se/glassmaskiner-941.aspx?ProductID=PROD663

    2. Motivering
    Det är sant att morgonstund har guld i mund,
    med rostat bröd kopplar jag av frán vardagsstressen en stund,
    en nyttig rostad macka med smör, ost och marmelad,
    fár mig att börja dagen med ett leende och en själ sá glad,
    inte bara till frukost jag rostar bröd, utan även till fest,
    BQQ, kräftskiva och räkfrossa passar rostat bröd som bäst

    MVH Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  45. Glömde att skriva att jag även gillar din sida pá FB sedan länge med namn Sofie Lindholm

    MVH Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  46. Chili Juicer så att man varje morgon kan få känslan av nypressad färsk juice!

    Varför jag ska vinna brödrosten? Det är så enkelt att om du skulle se den brödrost som jag har i dag, skitig, ful, föråldrad och ja nästan helt obrukbar så skulle jag vara den självklara vinnaren för att få glänsa med en chiliröd ny fräsch, fin och toppmodern brödrost! Att det sedan är åtminstone ett par tre år bort innan vi gifter oss gör att utan denna vinst så måste vi vänta dessa år innan vi kan få den i bröloppspresent:)


    modigh15@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. 1.Om vi skulle komma till skott och gifta oss så skulle vi vilja ha Supreme kastruller i bröllopspresent, när man varit sambos i många år så har man samlat på sig det mesta men dessa praktiska och stilrena kastruller skulle vaa välkomna hem till oss!

    2.En härlig röd chilibrödrost skulle passa bra då vår förra faktiskt började brinna i kontakten, gissa om det blev fart här hemma!

    Annchristin Holmlund
    kasamark@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Hej!
    En massagedyna skulle jag nog önska mig. En helt perfekt present att sjunka ner i efter en hård dag på jobbet!

    Jag skulle ge den härligt snygga brödrosten till min bästa väninna!
    Inte för att hon ska gifta sig utan för att hon efter en tuff period i livet har fått börja om från början.
    Jag hoppas att den här brödrosten med sin röda färg som man blir så glad av skulle kunna förgylla hennes början på dagen och att hon fortsätter med den känslan i kroppen hela dagen!

    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  49. Min önske bröllopspresent:
    http://www.obhnordica.se/kaffebryggare-72.aspx?ProductID=PROD475

    Chili Roaster, en riktig toaster!
    Säker, stilren och snygg
    som rostar mackorna i både din och min tyck'!

    Ha en fin sommar! //Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  50. Hejsan Nellie, vilken underbar tävling :)

    När jag gifter mig med min underbara Cecilia så kommer jag önska mig en köksmaskin, så jag kan laga fin och bra mat till min älskade :) http://www.obhnordica.se/köksmaskiner---matberedare-57.aspx?ProductID=PROD713

    Jag skulle vilja vinna denna brödrost då jag tycker den har så fantastiskt läcker design, i dagsläget äger jag ingen brödrost dock saknar jag att kunna rosta bröd till frukost och kvällsfika. Jag är en sån som gillar att hålla på i köket där jag också vill ha dwt fräsch och fint därför skulle jag vilja denna fina brödrost!

    Hoppas du har en fin sommar med vänlig hälsning Patrik. patriknilsson1985@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Hejsan!

    Jag är jättegärna med och tävlar! :)

    1. I bröllopspresent skulle jag önska mig denna vackra glassmaskin,
    (http://www.obhnordica.se/glassmaskiner-941.aspx?ProductID=PROD798&AreaID=)
    den är rosa, söt, användbar och så fin.
    Glass passar som efterrätt till allt,
    vare sig årstiden medför temperaturen varmt eller kallt.
    Till budgetmiddag eller lyx,
    eller bara till en liten fika om så tycks.
    Ensam eller med gäster,
    och perfekt och frysa om det blir "rester"! :)

    2. Denna fina brödrost vill nog många ha,
    och en av dem är självklart jag.
    Så vacker, röd och elegant,
    och rostar perfekt bröd, ja det är sant.
    En brödrost jag tyvärr inte har,
    fast rostat bröd är gott alla dar.
    Med ost, skinka eller annat,
    denna manick skulle många glädjefyllda mornar besannat.
    Till oboy, kaffe eller en kopp te,
    skulle jag en rostad macka alltid bre! :)

    Ha en underbar sommar!

    Hälsningar Sarah

    mail:
    hallonet_sweeit@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Eftersom jag redan är lyckligt gift med mannen i mitt liv, och dessutom stolt ägare till en fantastisk Hercules kitchen machine, så kan vi ta bort Hercules'en från önskelistan. Jag har dock hittat något som skulle göra underverk för magnetlisten och knivstället som är fullt med slöa knivar, dvs en riktigt bra knivslip. Favorittrycket ligger på http://www.obhnordica.se/knivslipar-59.aspx?ProductID=PROD107. Tänk att få ha fräscha vassa bra knivar. Vi har ett bra råmateriel vad gäller knivar, men efter många års användning så försämras ju skärpan.

    Brödrosten skulle jag inte behålla själv, utan ge till sonen som hotar med att flytta ihop med flickvännen i egen lägenhet. Chilliserien är både bra och riktigt snygg. Dom kommer sannerligen inte att behöva skämmas för att ha brödrosten framme.
    Hoppas på turen!!!
    = )

    SvaraRadera
  53. http://www.obhnordica.se/massageprodukter-102.aspx?ProductID=PROD569
    Vår brödrost har sett sina bättre dar-bröden blir rätt svarta och smaken av bränt sitter i mackan kvar. Därför vill jag ha en ny eftersom rostade mackor är min passion och jag är en hoppfull person:)
    m v h Annica
    dressyrare@gmail.com

    SvaraRadera
  54. Jag är gift sedan många år, men skulle vilja ha en produkt som tar bort oönskade hår!
    http://www.obhnordica.se/epilatorer-88.aspx?ProductID=PROD461 skulle bli mitt val - då skulle jag om benen alltid vara kal!

    Brödrosten skulle bli ett smycke i vårt vita kök - rosta ett par skivor utan bök!

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...