torsdag 19 april 2012

Devil's food Cake med Dulce de Leche glasyr

Den här gången har jag gjort Devil's food cake tårtan på ett helt annat sätt än jag brukar, jag har bytt ut chokladglasyren mot en Dulce de leche glasyr och bakat min Devil's food cake i en sockerkakasform, och inte vilken form som helst en riktigt cool sådan från Lékué ;) Den ser ju ut som en sån där sand form som man kan bygga sandslott med =D

Receptet på tårtan hittar du HÄR och receptet på Dulce de Leche har du HÄR!










4 kommentarer:

  1. mums.har en tävling där man kan vinna en häftig muffinsform.
    hoppas du är med.Lycka till
    här är länken
    http://smulansbakblogg.blogspot.se/2012/04/tavlingvinn-magisk-muffinsform.html

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag har precis startat "My Sweet Party" och skulle gärna vilja att du delatar med ett bidrag. Månadens tema är choklad. Kika in på min blogg för mer detaljer
    http://meandmysweets.blogspot.co.uk/2012...olate-cake-love.html

    XXX Johanna

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...