fredag 23 mars 2012

Våffeldagen på NK


NK är det tradition att fira Våffeldagen med speciella happenings.Så även i år =)
Man passar på att fira hela helgen med att bjuda sina kunder på smarriga våfflor och kaffe från JURA Kaffemaskinerna.

Idag står jag och Uno och våfflar och dekorerar våfflor för fullt.
Har ni vägarna förbi så blir jag glad om ni tittar in och smakar våfflor och dricker kaffe med mig och Uno =)

Och så passar på att titta på alla fräscha vårnyheter på NK Glas och Porslin så klart!



Pinned Image







7 kommentarer:

  1. Underbart....önskar det var söndag nu! ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du planerar väl att våffla frö fullt?

      Radera
  2. Na var det lenge siden jeg har tittet inn hos deg! Masse spennende du lager, som vanlig. Jeg har faktisk akkurat bestilt et slikt sett for a lage makrooner. Gleder meg til a prove! Skal prove a finne en god oppskrift pa salt-karamell fyll som jeg smakte i Antibes i fjor sommer. Yummy! Har du en slik oppskrift?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Mette =)
      Alltid lika skoj att läsa kommentarerna från dig =)
      Tänk på att helst använda en italiensk maräng i macaronsen så de inte fastnar på mattan, sen så tar du inte ut dem ur ugnen för tidigt eller försöker få av kakan innan den har svalnat något!

      Jag har recept på salt-karamell någonstans, lovar att skriva upp den i helgen, titta förbi då ;)
      Kram

      Radera
  3. Åh vad mysigt, det hade jag ingen aning om!
    Om jag inte hade varit sjuk så hade jag kommit förbi, hade varit kul att träffa dig och en våffla tackar man ju inte nej till :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååh vad tråkigt att du är sjuk Pernilla!
      Hoppas du kryar på dig fort och att du får massa våfflor på söndag ;)

      Radera
  4. Åh de där våfflorna ser ju sjukt goda ut! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...