söndag 12 februari 2012

Alla hjärtans dag tips 7 - Cookie Sandwich


Första sommaren som vi bodde huset så hittade jag den godaste glassen jag någonsin smakat på "rea". Det var ett tillfälligt erbjudande och varje glass kostade 5:-, vilket är himla billigt. Men eftersom jag inte äter glass så ofta så köpte jag så det räckte en till varje familjemedlem. Glassen var en styckförpackad Ben and Jerry's och hette WICH.
Jag kan säga att jag återvände till affären samma dag som jag smakat dem och köpte 20 glassar! Så goda var de =)

Då när jag bakade Chocolate Chip Cookies här om dagen så räddade jag några för att kunna göra dessa Cookie Sandwiches, jag har faktiskt gjort det riktigt enkelt för mig och haft köpt vaniljglass mellan två kakor som stått i frysen en stund innan servering.


Den supercoola te muggen med en inbyggd sil kommer från Magisso. Den sticker verkligen ut med sin design och passar verkligen jättebra hemma hos mig som dricker mycket lösviktste =)






10 kommentarer:

  1. Den glassen smakade jag oxå i somras farligt goda....så sugen jag blev nu. Fy dig o ha såna läskande inlägg på en söndagkväll:-)
    //V

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var kanske den godaste glassen någonsin! =)

      Radera
  2. Vilka snygga whoppisar med hjärtform! Sitter själv och försöker fundera ut nåt schysst att baka till alla hjärtans dag och behöver lite inspiration :)// Karro

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du hittade något som inspirerade dig till alla <3 dag Karro =)

      Radera
  3. Åhh mumma söta du!! UNDERBARA dem ser ut att vara =)
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de var faktiskt riktigt goda =)
      Kram på dig

      Radera
  4. Så söta:) här kommer en försenad alla hjärtans dag kram:) hoppas du hade en härlig dag igår!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här kommer en ännu mer försenad kram tillbaka =)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...