tisdag 7 februari 2012

Alla hjärtans dag tips 2 - Kärlek på pinne


Cake Pops är ju himla gott, och inte undra på att den underbara lilla godingen är så uppskattad. Den är liten, söt och lagom stor så man kan lätt äta ett X antal utan dåligt samvete.
Men dåligt samvete behöver man absolut inte ha överhuvudtaget på alla hjärtans dag, då ska man passa på och äta gott och mysa allt vad man orkar ♥


Här har jag gjort Red Velvet Cake Pops med vit choklad och jordgubbsmjölk.


Har du inte gjort Cake Pops tidigare så titta på den här Cake Pops Guiden.


De underbara sugrören i papp kommer från Sockerflinga, vill du oxå ha söta sugrör så beställer du dem här.




12 kommentarer:

  1. Tjusiga med : ) kram från en som aldrig testat cakepops!!!!!! Gahhhh måste testa att baka det snart : ) kram Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sofia =)
      Då måste du ju testa!! Följ guiden och kör på bruden ;)
      Kram

      Radera
  2. Åh hjärtat var ju supersött! Hur glad skulle man inte bli om man fick den på alla hjärtans dag:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ann-Sofie =D
      Det var svårt att få till hjärtat, den ville lixom inte sitta kvar på pinnen, men till slut så =)
      Kram

      Radera
  3. Vad fint med mönstrade pinnar =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är de fina =)
      Just de här kommer från webbutiken Sockerflinga =)

      Radera
  4. Hur har du gjort jodgubbsmjölken??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Emma, jordgubbsmjölken har jag gjort genom att mixa en jordgubbe med ett glas mjölk och sila bort fröna.

      Radera
  5. Hej Nellie!
    Undrar om du vill vara med och skapa några rolika kakor för All Hjärtans Dag i ära? Titta in här - http://metrobloggen.se/sallysdaughters/gor-en-god-handling-baka-en-kaka/ . Jag kommer själv att baka tillsammans med mina barn alla möjliga och omöjliga figurer, från krokodiler till motorcyklar. Ingen bakare är jag heller - men vi skall försöka göra vårt bästa. I första hand skall Lo och jag tillsammans dela kakorna till närliggande ålderdomshem, men det blir nog en och annan som man tycker specielt mycket om, som skall också få sin kaka. Kom med och baka - skapa! Maila bilder och berätta till sallysdaughters@mail.com, så blir vi extra glada!
    Kram

    Nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska se vad jag kan skicka iväg till dig Nina <3
      Kram

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...