lördag 17 december 2011

Vinnaren av First Kitchen från OBH Nordica!

Hörrni, nu är det dags!
Jisses vad skoj att så många ville vara med och tävla!
Ni har varit himla duktiga allihopa, det har rimmats och vitsats och motiverats för fulla muggar =)



Det har inte varit enkelt att utse en vinnare, många bidrag var ju riktigt bra, men bara en kan vinna och den som stack upp ur mängden lite extra och som till slut vann våra hjärtan lyder... *trumslag* .....


Jag föredrar köksmaskiner av modernt slag,
som jag har nytta av varje dag.
First Kitchen är fräck, häftig och läcker
vilket mitt design intresse väcker.
OBH Nordica är suverän på smakfullhet
vilket firman bevisat att de vet.
Färgen är perfekt och ljudet likaså.
Oh, vad familjen ska njuta och må.



GRATTIS Inger!! 
Den här fräcka, häftiga och läckra köksassistenten är din =)

Och alla ni andra, BRA JOBBAT och tack för deltagandet i utlottningen av denna underbara First Kitchen från OBH Nordica, kom ihåg att det roliga inte är över ännu. Varje dag innan jul lottar OBH Nordica ut en produkt i sin julkalender =)
Missa inte det!



Följ gärna Sockertussen på Facebook!

1 kommentar:

  1. Grattis Inger! :)

    Vill gärna tipsa om en tävling jag har på min blogg där du kan vinna ett presentkort hos bakbutiken Sockerflinga!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...