söndag 4 december 2011

Pepparkaks Biscotti - Pepparkaksskorpor

Andra advent idag, vilket innebär att det är knappt 3 veckor kvar till julafton!
Jag fattar knappt vad fort den här hösten passerat och kanske är det så att det känns som att det fortfarande är typ oktober eftersom vi har oktoberväder =/

Så för att höja julstämningen och fira advent så föreslår jag att ni julbakar =)
Här har bakats juliga pepparkaksskorpor, ni ska få se bilderna idag också kommer receptet imorgon när jag hittat det bland mina filer på datorn =)

Varför inte fylla en glasburk med dessa goda skorpor, knyta en rosett runt och ha som ge bort som en mumsig gå-bort-present? =)






4 kommentarer:

  1. Mumma med pepparkaks biscotti! Jag snor detta recept hihi!
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. åh de ser ju jättegott ut,aldrig prövat de faktiskt,men måste nog göra det

    SvaraRadera
  3. Så sött! Ja, var springer tiden iväg??? men i morse satt jag vid frukostbordet och tittade på snöflingor som föll! Så då blev allt lite mer verkligt!

    SvaraRadera
  4. man kan inte få tigga receptet på dom där ;) ?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...