måndag 28 november 2011

Köksassistent First Kitchen från OBH Nordica

Till min hjälp i köket har jag ärvt en elvisp som min pappa köpte till min mamma i början av 90-talet. En gång i tiden var den vit, men nu är den mer beige (varför blir vita hushålls maskiner gulaktiga med tiden??) Men nu har jag ÄNTLGEN fått en underbar köksassistent *superglad*
Det är en vacker nyhet i grått/rostfritt från OBH Nordica.
Jag har bara hunnit använda den ett par gånger men måste säga att jag är himla nöjd med den, den är gedigen och kraftfull utan att vara otymplig och högljudd.

Och det bästa av allt är att DU kan vinna en exakt likadan och du är med och tävlar här under Luciaveckan =)
Så gå in på OBH Nordicas hemsida, titta på den, läs om den, suktas och håll utkik efter tävlingen här =D
First Kitchen kitchen machine




3 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...