torsdag 3 november 2011

Halloween pops

Jag hade inte så mycket tid att fixa mitt Halloween dessertbord men ville ju inte ha allt för få godsaker framdukade. Cake pops känns som en självklarhet på dessertbordet, men jag gjorde det enklare för mig själv denna gång och satsade på två varianter av Marshmallows Pops, dödskallar och mumier!
Det var extremt enkelt att göra!

Bara att sticka en grillpinne i Marshmallows, forma dem lite med fingrarna och dekorera med smält choklad.
Och med hjälp av en DecoPen från LÉKUÈ kan det inte bli enklare!






4 kommentarer:

  1. Så fräcka, tänk att sådana sötsaker kan se så läskiga ut!

    SvaraRadera
  2. Vilka sötnosar! Jag blir inte ett dugg rädd;-D

    SvaraRadera
  3. hej,ja skulle behöva hjälp.ja är finalist,och skulle behöva din röst och många fler.
    hoppas du vill rösta på mitt bidrag,jordgubbskaka med jordgubbsfyllning,nr 8 http://www.facebook.com/Ankarsrum
    skulle bli superglad
    Kram Simone

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...