onsdag 2 november 2011

Halloween kakor

Hemma hos oss firade vi Halloween i helgen och passade då på att även fira min stora pojkes 12-årsdag med släkten =)
Jag satt länge och funderade på vad jag skulle välja på det lilla dessertbordet, skulle jag ha spöken och läbbigheter som tema eller skulle jag istället satsa på temat höst...
Tillslut landade valet på läbbigheter och först ut är bilderna på "finger kakor".


Kakorna är gjord med mördeg, nageln är en halv skållad mandel =)



Finn ett fel ;)

13 kommentarer:

  1. Ha ha underbara och super realistiska gahhhh läskigt! kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Vilka häftiga! :-) Det tipset får jag komma ihåg till nästa år. Kram Carro

    SvaraRadera
  3. Dom var riktigt grymma! Så verklighetstrogna med den skållade mandelhalvan och fingrarna ser helt klart riktiga ut ;)
    Nästa Halloween gör jag dessa :)

    SvaraRadera
  4. du måste måla om din nagel..... (finn ett fel)

    / ; ) rayehe

    SvaraRadera
  5. Ja! Sådana gör vi också varje Halloween! :D

    SvaraRadera
  6. Och receptet + idé kommer från Cakejournal.com........

    SvaraRadera
  7. @Maria, idén kommer från Cake Central som har en helt Halloween album om du är intresserad o receptet ska vi inte ge cred till någon annan än Sweetopia, precis som det står ;)

    SvaraRadera
  8. Tack för alla fina kommentarer flickor :) dessa var enkla att göra, så jag rekommenderar dem verkligen! Tänk bara på att de flyter ut lite i ugnen så gör dem inte för tjocka!

    SvaraRadera
  9. Huuu dom där var riktigt läskiga! haha! Vilken grym idé:)

    SvaraRadera
  10. Shit vad imponerande! Törs man äta :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...