fredag 14 oktober 2011

VaniljCupcakes med vit choklad

Nu är jag tillbaka efter en underbar vecka i solen!
Vi har haft det helt underbart med massa sol, bad och sånt som andra bakat ;)
Jag har en tendens att bli lite höstdeppig så mig passar det perfekt att åka iväg en vecka då mörkret och kylan överfaller oss =P

Men nu är jag i alla fall tillbaka och tänkte fortsätta visa er vad jag bakade till lilla Emilia på hennes 6 årskalas.

Förutom Sugar Cookies hade vi även mini vanilj cupcakes med vitchoklad, jag har gjort en variant av dessa tidigare och då de blev himla lyckade så fick de göra come back. Receptet finns här, men jag har skippat jordgubbskompotten i frostingen denna gång.




4 kommentarer:

  1. Välkommen hem : ) åhhh vad vackra super fina kram impad Sofia i Hjo

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka, härligt med sol så här i höstrusket! Har saknat dig! :)
    Gott med vaniljcupcakes, söta!

    SvaraRadera
  3. Åh vad gott och så fina! :-) Och du gör alltid så snygga blommor! :-)
    Skönt att ni har haft en lyckad resa! :-) Ha en fortsatt trevlig helg. :-) Kram Carro

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...