lördag 10 september 2011

Blog Award


Jag har fått en Award från söta Caroline med bloggen St Heaven Street. Caroline är en underbar, kreativ och artistisk tjej som skapar allt i från söta macarons (som jag inspirerade henne att börja baka, men som hon sprungit om mig med =) till bröllopstårtor och supergulliga skor i sockerpasta, titta in på hennes sida så får ni se =D


Tillbaka till awarden, det finns 5 frågor man ska besvara då man accepterar denna award, sedan ska man skicka den vidare till 5 andra bloggare. Så jag sätter igång...

1.Varför började du blogga?
Jag började blogga för snart ett år sedan, detta efter att jag bakat min första täckta tårta och upptäckt en helt ny värld där jag kan få utlopp för min kreativitet, skaparglädje, (sockermissbruk) och även få äran att inspirera andra =)

2. Vilka bloggar följer du?
Jag har en blogglista, som jag nu insåg är dold, men jag ska visa er den. Här finns andra flickor och pojkar som alla har något gemensamt, de är trevliga, duktiga så in i bomben och inspirerar mig på olika sätt.

3.Favoritfärger?
Rosa och svart.

4. Favoritfilm?
Jag älskar Twilight Saga! Vanilla Sky är också en favorit.

5. Vilket land/länder drömmer du om att besöka, och varför?
Varje gång jag går in på researrangörernas hemsidor tittar jag på Gambia och Safari i Kenya. Så det är väl en dröm. Att åka på safari och titta på majestätiska djur 

De fem bloggar jag vill skicka denna award vidare till är:

Jennie med bloggen GospelDiva, Jennie är mamma till min pojkes storebror (nu får ni tänka till ;) ) hon 
bloggar om sitt liv och bjuder verkligen på sig själv =)


Carro med bloggen Carro Bakar, Carro var min första följare på Google Friend Connect och sedan dess har jag tittat in till henne titt som tätt, kika in hos henne du med =D

Linda med bloggen CupcakesFluffan för att hon bakar så himla mycket gott och är en inspirationskälla, hon uppdaterar ofta och lämnar snälla kommentarer som man blir lycklig av =) 

Anki & Håkan  med bloggen Mårtenssons kök, för att de lagar god mat och läskar mig VARJE dag. Hos dem kan man verkligen bli inspirerad till att lyxa till sin vardag!

Och slutligen Sofia  med bloggen Sofia Bakar, hon bakar, fikar, läser böcker, köper kläder och tar med ungarna på picknick. Och vi får följa med =) 

Så... 
Tack för Awarden fina Caroline =)

4 kommentarer:

  1. Tack fina rara du för awarden nu blev jag jätte glad : ) kram och trevlig kväll och helg : ) Sofia/Sofiabakar

    SvaraRadera
  2. Du är ju för söt!!! Du är så värd den min vän, även om jag aldrig träffat dig så lyser din varma personlighet rakt genom datorn! Stor kram till dig och ha en riktigt härlig söndag!!!

    SvaraRadera
  3. Men hej och hå, så glada vi blir, vilken härlig överraskning så här en regnig måndagskväll! Vi bugar och tackar för alla fina ord och awarden:)

    Ha en finfin vecka.

    SvaraRadera
  4. Oj vad kul! :-) Tack så mycket, vad gullig du är. Kram Carro

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...