tisdag 9 augusti 2011

Hjärtformade Whoopie pies

Det finns så himla, himla, himla mycket i bakvärlden som jag aldrig sett tidigare.
Min man säger att jag snusksurfar kakor, och det är nästan sant *skäms*. Jag tycker ju att det är så roligt att hitta allt nytt o häftigt =D

För ett tag sedan hittade jag hjärtformade whoopisar hos An American Cupcake in London, som har en liten, sockersöt blogg ;) Gissa om jag var tvungen att prova på det =D
Och jag måste säga att jag blev riktigt nöjd med det gulliga resultatet!

 ♥ ♥ 



6 kommentarer:

  1. va läääääääääääänges sen du uppdatera här.
    har du slutat med detta roliga?

    SvaraRadera
  2. Superfina!!!!Du är ju så duktigt!
    #mauro

    SvaraRadera
  3. Tack snälla söta för fina kommentarer =)
    Kul att du hittat hit Mauro, Välkommen =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...