lördag 25 juni 2011

Bröllopstårta!

Eftersom det inte var jag som gjorde min egen bröllops tårta har jag inte så många bilder att visa upp för er.
Men det ju sedan gammalt att brudparet ska ta med sig den lilla våningen på tårtan hem, frysa in den och äta den på den första bröllopsdagen. Så jag har iaf lite bilder på den lilla, lilla våningen som jag kan visa er =)

Tårtan var underbart god, mitt konditori gjorde ett riktigt bra jobb! Tårtan var gjord på vaniljbottnar varvat med mazarinbottnar med hallonmousse och chokladmousse (vit choklad på en tårta och mjölkchoklad på de två andra).

En liten pajform från IB Laursen har fått agera tårtfat ;)


3 kommentarer:

  1. Det låter som en god tårta! :-)

    SvaraRadera
  2. Vad vackert det blir med pionen på toppen! Älskar verkligen de blommorna, de är så spröda och ger så mycket effekt! Hoppas er midsommar varit riktigt härlig och att ni fått mycket solsken, god mat och jordgubbar förstås :). Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  3. Härlig lite tårta! Har aldrig hört att man ska ta med sig toppen hem, vilken rolig idé.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...