tisdag 17 maj 2011

Yin Yang tårta

I helgen firade vi att min yngsta lillebror fyllde 11 år.
Tiden går fort och lilla Daniel har blivit en stor pojke =)
Han önskade sig en tårta med sitt favorit märke; Yin Yang och en "karate pingvin".
Fråga inte ens vad en karate pingvin är för något... Jag har ingen aning, hur ser den ut?
Jag har ingen idé... Så jag fick improvisera och resultatet blev sådär med pingvinen.. Så kan det bli ibland ;)

Tårtan är fylld med mörk cappucinofluff och glasscreme (super god).


11 kommentarer:

  1. Riktigt snygg, stilren tårta! Och pingvinen blev urgullig :)

    SvaraRadera
  2. Wow läckert : ) snyggt : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Den blev jättefin och pingvinen blev ju bara såååå söt! Du är så duktig :). Glasscreme lät intressant, hur gör du det?
    Kramar till dig!

    SvaraRadera
  4. Too cute, love the penguin in his outfit! Thanks for sharing.

    SvaraRadera
  5. Vilken roligt tårta!!

    SvaraRadera
  6. Väldigt tuff pingvin må vi säga! Påminner om pingvinerna som är med i filmen Madagaskar:)

    SvaraRadera
  7. Hihi vilken söt Pingvin :)

    SvaraRadera
  8. Jag tycker pingvinen blev supersöt! Och tårtan är också jättefin, du är himla duktig! :-)

    SvaraRadera
  9. Tack snälla söta för alla fina kommentarer på Daniels tårta =)
    Stor kram på er alla!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...