lördag 28 maj 2011

Mumin cake toppers

För någon vecka sedan fick jag ett mail från en tjej som ville skulle ha Mumin tema på sin pojkes kalas. Hon ville veta om jag skulle kunna tänka mig göra två cake toppers till hennes tårtor =)
Himla kul!
Självklart tog jag på mig uppdraget och nu är mumin-mamman och mumin-pappan som jag suttit och pillat med äntligen klara =)
Till dessa dekorationer har jag använd Cold Porcelain som är ett himla smidigt material.
Har ni använt det någon gång?
Det är gjort av trälim och maizena och stelnar och blir som porslin! Perfekt om man vill spara sina figurer =)



6 kommentarer:

  1. Jätte söta, som vanligt..! :)

    SvaraRadera
  2. hej
    vi vill bara tipsa om att jag har en tävling nu och kanske vill du delta. man kan vinna 4 st utstickare för tårtdekoration
    http://tartpalatset.blogg.se/2011/may/min-tavling-nr-2-1.html

    SvaraRadera
  3. Hej igen! Kul att du gillade mina skorpor, om du gör dem får du gärna höra av dig om vad du tyckte om dem :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...