söndag 6 mars 2011

Årets Bak- & Dessertmästare!


Ni har väl inte missat att jakten på årets Bak- och Desssertmästare dragit i gång?
Förra året blev Fazers tävling; Årets hemmakonditor en stor succé med över 600 tävlande och 23 000 röster!
I år har tävlingen alltså bytt namn och heter Årets bak- och dessertmästare.
Förväntningarna är så klart stora efter förra årets hit ;)
Varje vecka dras 1 veckovinnare som får en egen KitchenAid. 
Finalisterna får svenska folkets röster coh slutligen är det final i oktober =)
Tävlingen är till för oss som inte är yrkesverksamma kockar eller konditorer. Och för att vara med så skickar du in bild och recept på en egenkomponerad godsak till tävlingen =)
Vill du vara med och tävla?
Gå in på Årets Bak- och Dessertmästare och anmäl dig!

Lycka till i tävlingen =)



8 kommentarer:

  1. det kanske man ska ta och vara med i (:

    SvaraRadera
  2. Ja varför inte, ska du vara med? (:

    SvaraRadera
  3. Jo, jag har skickat in ett bidrag =)
    Så får v se hur det går ;)
    En KitchenAid hade inte varit helt fel =D

    SvaraRadera
  4. Vad spännande! Det kanske man borde vara med i? Gäller bara att komma på vad man ska göra först... :) Lycka till med ditt bidrag i alla fall! :)

    SvaraRadera
  5. Ja lycka till! :-)
    En kitchen aid skulle jag också vilja ha men får se om man kommer på något att skicka in, och om man får tid. :-) Kram

    SvaraRadera
  6. Lycka till. Ser fram emot att möta er i semifinal och final.
    Vann just första veckotävlingen igår. :)
    KitchenAid är bra, men det är framförallt möjligheten att ta mig till finalen på chokladfestivalen som lockar för min del.

    SvaraRadera
  7. Det Tycker jag att du ska vara Ester! Du bakar ju så himla mycket fint och gott =D
    Samma med dig Carro, skicka in bild o recept nästa gång du bakat ;)
    Kram

    Anders; Grattis! Himla skoj att vinna veckotävlingen! Håll tummarna för mig nu ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...