söndag 16 januari 2011

Mumin - Sneek Peek!

Jag ska göra cupcakes till Christina på Kalasform som hon kan ha i sin monter på Formex-mässan som går av stapeln nu på torsdag.
Jätte skoj, verkligen =} Med tanke på att min blogg fortfarande är en bebis så känns det stort att få visa mina cupcakes på Formex mässan =D
Jag har fått fria händer, men Christina vill att temat ska vara Mumin, så jag suttit hela söndagen och gjort figurer från Mumindalen =)
Jag måste erkänna att jag inte sett en enda muminfilm, inte ens en liten snutt... Men nu känner jag hela familjen ;)
Ni kommer att få se mera bilder på det jag gjort snart, men innan dess en liten Sneek Peek!
Här är lilla Snorkfröken.

13 kommentarer:

  1. så fin den är och vilken kul grej att få vara med på mässan

    SvaraRadera
  2. Åh så söt! Det har du gjort bra och det ska bli spännande att få se mer :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack Linda! Det ska bli skoj att få hjälpa Christina och ställa ut mina cupcakes =D
    Jag har tusen idéer i ett litet kaos i huvudet just nu ;)

    Tack Therese! Kul att du gillar min lilla Snorfröken! Jag har precis knäppt bilder på hela muminfamiljen så bilder kommer snart =D

    Kram på er
    /Nellie

    SvaraRadera
  4. Åh vad roligt, grattis! =) Hon har verkligen valt rätt person och kommer helt klart bli supernöjd! Jättesöt mumin! =)

    SvaraRadera
  5. Love these. That is super cute. Thanks for sharing.

    SvaraRadera
  6. I'm glad you visited our meme today.

    Have a wonderful week!

    SvaraRadera
  7. Tack för snälla ord Carro =)
    Du är så gullig =D

    Tabitha; Thanx for stopping by and leaving a cheering comment!
    XO

    Doylene; Thank you dear!

    Stacy; Thank you sweetie =) Glad you liked my Moomin =D

    Susi; Tack snälla du! =) Mumintroll är ju så söta =D

    SvaraRadera
  8. Vad spännande! Hoppas att du visar bilder sedan på alla cupcakes. Muminfiguren är jättefin. Jag har inte heller sett så mycket av Mumun.

    SvaraRadera
  9. Tack Erika!
    Det ska jag absolut göra =) Jag tänkte baka cupcakes ikväll och ta kort, så det kommer om någon dag =D

    SvaraRadera
  10. Så söt!! Ser fram emot fler bilder sedan =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...