torsdag 20 januari 2011

Formex!

Idag öppnade Formex mässan med 800 utställare!
Jag var där och lämnade Mumin-cupcakes till Christina på Kalasform som hon ska ställa ut i sin monter de här fyra dagarna.
Hoppas hon blev riktigt nöjd och att jag får vara med nästa gång igen =D

Jag såg även att bakbloggarna Marina från MariMiloCakedesign och Lisa som har bloggen Sockerrus hade sina fina cupcakes och tårtor i montern, jättefina!

Mässan är tyvärr inte öppen för allmänheten, men du som har ett registreringbevis från ett företag kan köpa en biljett.
Om du ska gå, glöm då inte att besöka Kalasform i monter B 03:44.

:

Bilder på mina Mumin-Cupcakes kommer imorgon!


Följ Sockertussen via Bloglovin'!  

4 kommentarer:

  1. Jag stodde där och beundrade dina cupcakes! Dina Mumin var super super fina. Jag skulle alldrig kunna göra dem bättre! Jag var tvungen att fixa och tryxsa lite med allas cupcakes eftersom jag ville att dem skulle synas bättre.

    SvaraRadera
  2. Vad du är snäll Marina! Bra att du fixade & trixade med våra grejor :D
    Jag älskar dina små figurer som du modelerar, så det känns underbart att få ställa ut i samma monter!
    Jag tänkte gå en sväng igen imorgon, jag orkade inte titta på allt i alla hallar idag. Det var ju så himla stort!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har en kompis som lyckades ta sig in på den mässan (det gäller att ha rätt kontakter antar jag...). Hon hade tyckt att det var superskoj!

    Riktigt roligt att du fick ställa ut med dina cc också!

    Fin blogg förresten, har inte hittat hit förut :-)

    SvaraRadera
  4. Kul att du hittade hit nu Maria och skoj att du gillar min blogg =)

    Det var jätteskoj att få visa sina Cupcakes!
    Det var så himla mycket folk där på torsdagen bara... helst sjukt mycket folk faktiskt...

    Kramkram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...