lördag 8 januari 2011

Blog Award!

Jag har fått en blog award från två från gulliga tjejer Ohkeeka & Kelly-Annsom följer min blogg från USA. Thanks for ncluding me sweeties, I feel loved!
Photobucket

Väljer man att ta emot awarden gäller följande; 
  1. Tacka och länka tillbaka till den person som gav dig utmärkelsen.
  2. Berätta 7 saker om dig själv.
  3. Skicka utmärkelsen till 15 andra bloggare.
  4. Kontakta dessa bloggare och berätta om utmärkelsen.
Då har jag kommit till punkt 2 =}

1. Jag gillar muffins bättre än Cupcakes *skäms*.
Det blir liksom lite för mycket av det goda när man äter cuppisar, så jag brukar alltid skrapa av minst hälften av frostingen.

2. Jag har en hund.
Milou, även kallad Milousan, en liten vit mellan pudel som antingen blivit döv, eller bara trotsar matte ;)

3. Jag ska gifta mig i Juni!
Yeay! Jag skulle vilja baka min egen tårta, men så såg jag på Marinas sida att det var otur, och då passar det att ta upp nästa punkt.

4. Jag är otroligt skrockfull.
Jag går inte på A-brunnar, jag går inte under stegen och spottar över axeln när jag ser svarta katter. Better safe than sorry...

5. Jag gråter varje gång jag skrattar.
På senare tid kommer det även tårar om jag ler för hårt =P

6. Jag har en liten skitbil som jag hat-älskar, lille Alto, som är svag och seg, men MIN...
Den bilen har tagit mig fram och tillbaka så många år att den blivit en del av mig, men snart dags att pensioneras.

7. Jag är helt såld på twilight sagan!
Jag älskar Edward och vill vara Bella, jag och alla tonårstjejer, yes, jag skäms inte ens! Älskar omöjlig kärlek som blir möjlig, vad ska jag göra =P

Nästa punkt är att nominera 15 andra... 
15 är många, men här kommer listan.

14 kommentarer:

  1. Tack så hemsk mycket Nellie. Du har en jätte fin blogg och bakar underbart. Din biltårta är så vacker medfantastisk val av färger. Jag bara älskar den!

    SvaraRadera
  2. Varsågod! Den kommer inte ens i närheten av dina underbara kreationer!

    SvaraRadera
  3. Tack så jättemycket för awarden! Jag blev superglad :) Och vilken fin blogg du har, din vintertårta är kanonfin! Kram

    SvaraRadera
  4. Varsågod Ida! Den förtjänar du! =)

    SvaraRadera
  5. Wihooo! Min award har jag ju förtjänat såååå mycket! Har inget med att du är minsta partisk...

    Känner mig lite som en svart katt i denna samling, 14 bakbloggar och en hockeyblogg... :-D

    SvaraRadera
  6. Den är förtjänad för du är så stylish baby :D

    SvaraRadera
  7. Tack så jättemycket för awarden, jag blir verkligen jätteglad att jag är med på din lista :-) men jag är lite tråkig ock väljer att inte ta emot den. Ulrika

    SvaraRadera
  8. Ingen fara Ulrika, de är som kedjebrev, lite jobbiga att knappa iväg. Man så klart stå över om man vill.

    SvaraRadera
  9. Tack så mycket, vilken härlig blogg du har, så mycket fint du bakat, kommer att följa din blogg

    SvaraRadera
  10. Kul att du gillar min blogg Linda =)
    Jag gillar din med som du märker ;)

    SvaraRadera
  11. Takk for awarden! Sa snill du er!!!

    Jeg gar og tenker pa den, sa det tar nok noen dager for det kommer et blogginnlegg om den ;-)

    haper du har en fin tirsdag!
    Klem mette

    SvaraRadera
  12. Tack så jättemycket! Jag blir jätteglad när någon uppskattar det jag gör. :-)

    SvaraRadera
  13. Nellie, jag har precis sett några pite små och söttaste mumminfigurer man kunde tänka sig på Formex. Tyvärr visste inte Kristina vad hennes blogg hette och jag tännkte direkt på dig. Snälla hör av dig eftersom jag tänkte lägga en bild på min sida om dem och länka till konstnären som gjorde dem.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...