torsdag 30 december 2010

Blixten McQueen, Cars tårta !

Här om veckan visade jag en liten sneek peak på en tårtdekoration.
Jag höll då på med dekorationerna till lilla Axels födelsedagstårta.

Men jag har ju inte visat er hur det färdiga resultatet blev...

Jag gjorde en tårta med tre lager fyllning. Två lager fyllda med mjölkchoklad fluff och ett lager med Hallon fromage.
Jag gjorde även Cake balls med små bilar på =)

Här kommer bilderna =}



De fina formarna kommer från Kalasform!

  Det färdiga resultatet =)

Det fina tårtfatet kommer från Gerbera!

Visst följer du Sockertussen via Bloglovin'?



24 kommentarer:

  1. These are wonderful! I have to translate to English, but your blog is wonderful! I'm following from Blog Hop Thursday.

    Jodi
    www.magicalmouseschoolhouse.com, where Disney IS school (I have a translate button for your convenience too!)

    SvaraRadera
  2. These are super cute! My 4 yr. old would love those. Thanks for your sweet words, I am now a follower. Have a wonderful New Years!

    SvaraRadera
  3. cp
    /Nimoli doodooli

    SvaraRadera
  4. We are following you from the Thirsty Thursday Hop and would for you to follow us if you're diggin' what we're doin'!

    kocoandviking.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. I love these cakes! My daughter is obsessed with red cars right now. This would be so cute to make for a party. Following you back.

    SvaraRadera
  6. Hello, I am following you back. Thanks so much for stopping by. Have a great weekend!
    Alissia

    SvaraRadera
  7. Hi Nellie,

    Thanks so much for the lovely comment and for following our blog! We are so happy to follow you back! I LOOOOOOVVVEEEE the cars cake and the cookies....they are so beautiful!

    SvaraRadera
  8. Så fint alltihop! Söta små bilar :-)

    SvaraRadera
  9. Thanks for following...I am following you back...happy new year

    SvaraRadera
  10. That looks like a great cake! You did an amazing job at decorating it. That's quite the talent!

    Thanks for following on my blog Who's Your Editor?

    AubrieAnne @ http://whosyoureditor.blogspot.com/

    SvaraRadera
  11. Such neat little desserts! Very talented lady! Thanks for stopping by my blog, I'm actually a little giddy to find a Swedish blog since one of my fave celebs is Swedish too! :)

    SvaraRadera
  12. So cute!!!! I am following you back

    SvaraRadera
  13. Hi! I want to try doing this. Thanks! I'm following back.

    SvaraRadera
  14. Nellie!

    Vad grym du är!
    Min Bastian råkade stirra över min axel och fick se Cars/Blixtentårtan. Han skrek rätt ut att en sån vill jag ha när jag fyller om en vecka. Ha ha.

    Ses snart, eller är det tårtor på heltid nu?

    Kram
    Andy

    SvaraRadera
  15. Ville bara kika in och önska dig ett Gott Nytt År! Ha en underbar nyårsafton! Kram.

    SvaraRadera
  16. Thanx for all the nice comments on the post!
    Who doesn't love Lightning McQueen? ;)

    Andy: Vad kul att du hittade hit! Och tack för kommentaren du har lämnat. Klart att lilla Bastian ska ha en sån tårta när han fyller år ;P
    Jag börjar jobba nu på måndag, så vi ses snart!
    Kram

    Daniella: Kul att du tittade förbi =} Gott nytt år till dig med =D
    Kram

    SvaraRadera
  17. beautifully done! Happy New Year.

    SvaraRadera
  18. How adorable! I love your cute little car :)

    SvaraRadera
  19. Wow! Min 4 åring skulle smälla av om han fick en sån där!

    http://smaskelismaskens.blogspot.com/

    SvaraRadera
  20. Tack för din kommentar Erika!
    Blixten McQueen är ju så bra. Jag älskar barnfilmer =) Så det var extra roligt att göra den här tårtan =)

    SvaraRadera
  21. Happy New Year this cars cake is awesome. My son would love it.

    SvaraRadera
  22. Verkligen gulla cupcakes med blixten :0)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...