fredag 26 november 2010

Sommar Cupcakes!

Nu när vintern är här på äkta riktigt så finns det inget jag längtar efter så mycket som sommaren. Tänk vad skönt det skulle vara att gå barfota i sanden... Sola och dricka en drink, eller ännu hellre en bira =)
I somras var jag höggravid så jag kunde inte göra något av det där, det var för varmt för att jag ens skulle kunna lämna min plats vid fläkten, så det känns nästan som att jag missat sommaren =(
Så nu när tävlingen månadens sötsak har "färgglatt" som tema så väljer jag sommar!

Det här är mitt bidrag  =)




Krossad Digestive som sand =)

Dekorationer i SP










17 kommentarer:

  1. Krossade digestive är gott till mycket :D

    Sv: Jag duttade bara lite karamellfärgen i smeten utan att röra om så mycket ^^

    SvaraRadera
  2. Dina kakor blev ju jätte coola, jag ska prova ditt trix nästa gång jag bakar småkakor, det skulle ungarna gilla =D

    SvaraRadera
  3. Så söta! Jag föll som en fura för den med krabban på!

    SvaraRadera
  4. Kul att du gillade den Sandra =)
    Den var faktiskt min favvo oxå ;)

    SvaraRadera
  5. Härligt med sommar! Vintern med all snö är vackert, men sommar... Det skulle gärna få vara sommmar väldigt mkt längre!!!

    SvaraRadera
  6. Kan inte annat än hålla med dig Sandra!
    Sommar i 6 mån och 2 till de andra årstiderna hade varit det bästa! =)

    SvaraRadera
  7. Meh, Nellie!!

    Ingen vinter ingen hockey... :-/ Hur tänker du då? ;-)

    SvaraRadera
  8. Jodå Niklas, kolla in grabbarna i Florida Panters ;)

    SvaraRadera
  9. Sv.: Tack så mycket! Superfina cuppiesar förresten.

    SvaraRadera
  10. ha ha ha!

    *gapar av häpnad* Både för och efternamn rätt på ett hockeylag...

    SvaraRadera
  11. Tack Emilia =)

    Niklas; Ointresserad och ovetande är inte samma sak... ;)

    SvaraRadera
  12. Åh, vilka härliga! Verkligen sommarkänsla, va duktig du är!

    SvaraRadera
  13. Tack gulliga Emma =)
    Visst längtar man till sommaren?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...