lördag 13 november 2010

Macarons!

Alla bakbloggare bakar Macarons, så hur svårt kan det vara?
As svårt, iaf om man är Noob... och inte har investerat i en bra tyll att spritsa med.
Men här är mitt första första försök till de små raringarna, och jag är inte helt missnöjd, kan bli bättre dock, gäller bara att fortsätta försöka.


De rosa är fyllda med hallonsmörkräm och de lila med Geisha-fluff. De lila var mycket godare, jag ska inte fylla dem med smörkräm igen, utan kommer att köra på olika sorters fluff i framtiden.






2 kommentarer:

  1. dom blev inte så tokiga. så du tycker inte att det var gott med smörkräm. jag har bara testat det och alla har älskat det =)

    SvaraRadera
  2. Hejje!
    För att vara första gången var de okej ;)
    Men inte så fina som dina med blåbär =) spritsade du dem eller klickade du ut dem på plåten?

    Jag gillar inte smörsmaken i smörkräm och den är svår att dölja ;) och macaronsen blev lite "blöta" av den =/
    Men choklad var skiiiit gott, prova får du se.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...