måndag 22 november 2010

Kalasformar!

Vem vill inte ha snygga formar till sina bakverk?

Jag tycker att skillnaden mellan "vita vanliga" formar och snygga, designade formar med färglada tryck på är enormt stor!
Snygga formar förhöjer intrycket av mina cupcakes.
Att de dessutom är svenska, återvinningsbara och finns i butik och inte bara webbutik är fler plus.

Du behöver inte vara ett bakproffs för att använda snygga formar, pimpa dina muffins, kanelbullarna eller julgodiset med snygga fodral!

Eller ge bort dem i julklapp till någon som gillar att baka =)

Ni kan ju tänka er hur glad jag blev när jag fick mina efterlängtade bakformar från [kala:s får:m].

Tack snälla Christina!

Nu längtar jag tills jag ska baka så jag kan använda dem =D

Fina formar från Kalasform



Den här lilla sötnosen är min favorit!






4 kommentarer:

  1. Håller med, de har jättefina formar! Mycket fint du fick. =)

    SvaraRadera
  2. Visst var de =)
    Jag funderar på att göra cake pops i de små formarna, vad tycker du? =)

    SvaraRadera
  3. Jag har aldrig provat cake pops men det låter som en bra idé. =) Några goda tryfflar eller praliner kanske också skulle passa. =)

    SvaraRadera
  4. Jag har inte heller provat cake pops, men tänkte att någon gång måste vara första gången =)
    Tryfflar är ju så goda o enkla att göra själv, najs nu till jul ju! =) bra idé!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...