fredag 12 november 2010

Club Penguin tårta!

Min son fyllde 11 år i slutet av oktober och hade svårt att bestämma sig för vilken tårta han önskade sig. Först ville han ha en gul tårta som såg ut som en bikupa, med små bin och blommor på.
Sen ville han ha en vintrig tårta med isbjörnar.
Till slut bestämde han sig för en vintrig Club Penguin tårta.
Tårtan är gjord på ljusa bottnar med kaffechoklad ganache och mosade bananer med vaniljvisp.
Täckt med MMF och dekokarationerna är oxå gjorda av MMF.

Och här är resultatet =)












4 kommentarer:

  1. Vad duktig du är, du gör ju superfina små konstverk! När jag bakar brukar det i och för sig bli gott, men snett, vint & fult ;)

    SvaraRadera
  2. Tack Jennie =)
    med lite träning så står det stadigt ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. vilka söta pingviner! och det låter supergott med kaffeganache och mosade bananer

    SvaraRadera
  4. Hej Olga!
    Vad roligt att du hittade till min sida =D
    Och kul att du gillade pingvinerna =)
    Kaffeganache är jättegott, jag äe ett stort fan av kaffechoklad *mums*
    Jag var inne på din sida och hittade de gulliga igenkottarna! Sånna måste jag göra med mina barn!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...